دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود آهنگ غمگین Agla Gozbebegim از امراه

دانلود آهنگ ترکی غمگین Agla Gozbebegim از امراه

هم اکنون در این رسانه شنونده آهنگ غمگین ترکیه ای بنام آغلا گوزببییم از امراه باشید 

به همراه متن ترانه و ترجمه ان و لینک دانلود مستقیم

متن اهنگ + ترجمه

روزگار پراز نشاط و زندگیه،به من چه میرسه از این

Gün nesede,heves dolu banene bundan.

ببین که من هنوز هم در دردهای بی سرانجامم

Bak ben yine yitik ziyan kederlerdeyim.

دوست داشتم و دوست داشتم اما کسی دوستم نداشت و نتونستم بخندم من

Sevdim,sevdim sevilmedim gülemedim ben.

ببین که کجاها بودم و الان کجا هستم

Simdi aslim nerelerde ben nerdeyim. 

گریه کن گریه کن چشمان من

Agla agla gözbebegim. 

تو از گریه کردن سیر نشدی

Aglamaya doymadin sen.

اونهم بزار بره تو نایست (و فقط گریه کن)

O'da gitsin, sen tükenme.

ذاتا تو خوشحال نشدی

Zaten mutlu olmadin sen. 

گرفتار درد و رنج روزگار شدم ،به تو از این حال من چه میرسه

Gün derdine agit oldum, sanane bundan.

تو(قلبم)بدون دلیل باز از طرف یارت باز خواست میشی

Sen süphesiz sorumlusun yine yarindan.

نه زمان تولد مادر خندیدم، نه از یار ظالمم

Ne anadan güldüm,ne de o zalim yardan.

تو کوچکی ولی دردت بزرگتر از دنیای پیره

Sen küçüksün derdin büyük koca dünyada 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.