دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود اهنگ

اهنگ جدید

آهنگ جدید بابک جهانبخش صدای عشق

دانلود آهنگ صدای عشق بابک جهانبخش 

دانلود آهنگ جدید و جذاب عاشقانه صدای عشق با صدای استثنایی بابک جهانبخش با کیفیت عالی همراه با لینک دانلود مستقیم و پخش انلاین 

Download New Music Babak Jahanbakhsh Sedaye Eshgh


دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش یکجا


  

متن آهنگ صدای عشق بابک جهانبخش

صدای قلبت تپش قلبم

صدای عشقه یکیه با هم
ما دو تا آدم با دو تا اسمیم

ماها یه روحیم تو دو تا جسمیم
کسی نیست مث تو هنوز

که بتونه بشه یه روز همه دنیام
هنوزم عاشق توام تو که میدونی

چی بگم تو رو میخوام تو رو میخوام
دوست دارم دوباره مث اون روزا

بازم عاشق شیم عزیزم
دوست دارم بدونی وقتی نیستی

حال من خرابه و مریضم
دوست دارم یه لحظه بشینی

تو رو به روم من آرزومه باشی
غمگینه دل من خیلی سخته

کم بیاره اون که پا به پا شی
مگه میتونی جدا شی

مث یه ساحل توی غروبی

بابک جهانبخش صدای عشق

من اگه بد شم همیشه خوبی
هوای بارون رو تن قایق منو تو تنها منو تو عاشق
به تو نزدیکم و تو دور دوتامون

خسته ی غرور پره دردیم
نذار عادی شه عاشقیم توی آتیشه

عاشقی چرا سردیم چرا سردیم
دوست دارم دوباره مث اون روزا

بازم عاشق شیم عزیزم
دوست دارم بدونی وقتی نیستی

حال من خرابه و مریضم
دوست دارم یه لحظه بشینی

تو رو به روم من آرزومه باشی
غمگینه دل من خیلی سخته کم بیاره

اون که پا به پا شی
مگه میتونی جدا شی
دوست دارم دوباره مث اون روزا

بازم عاشق شیم عزیزم
دوست دارم بدونی وقتی نیستی

حال من خرابه و مریضم
دوست دارم یه لحظه بشینی

تو رو به روم من آرزومه باشی
غمگینه دل من خیلی سخته

کم بیاره اون که پا به پا شی
مگه میتونی جدا شی


دانلود آهنگ 320

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.